понеділок, 20 жовтня 2014 р.

Він гострі ножі мені в серце встромив


Він гострі ножі мені в серце встромив,
Приходив в хмелю,  а казав, що любив.
Години пусті, роки не прожиті,
О Боже чому, волочусь ще по світі?

Не гояться рани, біль понад нестерпний,
Я й далі ходжу з ножами у серці.
«Зо що? Поможи…Я не маю вже сили!»
В агонії чорній Тебе я просила.

Ось думка одна, за нею вже друга:
«Нікчемна», «Дурна» – над душею наруга.
Шукаю людей: Тепла мені дайте!
Молю, поможіть, ножі витягайте.

Та бачу, що помочі годі шукати,
Зуби зціпивши ножі витягати…
О Боже всесильний! До Тебе звернула,
Та чорна пітьма мені в відповідь була.

Отак і живи, волочись ще по світі,
Мрії пусті, надії  розбиті.
Зів’яла ця квітка, хоч ще не розквітла,
А як же тягла голівку до світла!..


20-10-2014

Немає коментарів:

Дописати коментар